Toimitusehdot

Toimitusehdot

Yleistä

Ekopuoti Pihla on Ekopuoti Pihla Oy:n (y-tunnus 3152399-8) ylläpitämä markkinapaikka. Ekopuoti Pihla Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Uusiokäytämme tilauksissa mahdollisuuksien mukaan pakkausmateriaalit ja pakkaukset, joissa tuotteemme saapuvat valmistajalta tai maahantuojalta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Paytrail. Voit maksaa ostoksesi verkkopankissa, luottokortilla, pankkikortilla, mobiilimaksulla, lahjakortilla tai laskulla. Laskulla maksettaessa maksuaika vaihtelee valitusta maksutavasta riippuen. Lisätietoja maksuehdoista: Paytrail. Tilaajan tulee olla vähintään 16-vuotias.

Lue lisää Paytrailin maksutavoista klikkaamalla kuvaa:Paytrail maksutavat

Kuitti

Onnistuneen tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiin. Kun olemme saaneet tilauksen pakattua ja se lähtee meiltä eteenpäin, lähetämme kuitin sähköpostiisi. Mikäli haluat tilauksen mukana toimitettavan myös paperisen kuitin, kirjoita toiveesi ostoskorissa kohtaan "Lisätieto tilaukseen". Mikäli ehdit jo tehdä tilauksen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja pyytää lisäämään kuitin tilaukseen.

Toimitus ja toimituskulut

Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin. Yli 80 euron tilaukset toimitetaan veloituksetta. Toimitamme tilauksia vain Suomeen. Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan:

  • Posti:
    • Kirje 3,90 € (Postilaatikkoon. Toimitusaika 1-4 arkipäivää. Vain alle 3 cm korkuisille tuotteille. Ei seurantakoodia!)
    • Pikkupaketti 4,50 (Postilaatikkoon. Toimitusaika 2-3 arkipäivää. Tilaus max 2 kg, alle 3 cm korkuisille tuotteille.)
    • Postipaketti tilauksen loppusumman mukaan (Postiin / pakettiautomaattiin. Toimitusaika 1-3 arkipäivää)
      • 6,50 € alle 45 € tilauksiin
      • 5€ 45-80 € tilauksiin
      • 0 € yli 80 € tilauksiin
  • Schenker tilauksen loppusumman mukaan (Schenkerin toimipisteeseen. Toimitusaika 2-5 arkipäivää.)
    • 5,90 € alle 45 € tilauksiin
    • 4,50 € 45-80 € tilauksiin
    • 0 € yli 80 € tilauksiin

Nouto 0 €

  • Nouto Turku: Fiilis Café & Bistro
    Toimitus pääsääntöisesti tiistaisin ja torstaisin edellisenä päivänä tehtyihin tilauksiin. Saat tekstiviestin, kun tilauksesi on haettavissa. Noutoaika 7 vrk saapumisilmoituksesta.
    Osoite: Kiinamyllynkatu 5a, 20500 Turku
    Aukiolot: Ma-Ke 8-15, To-Pe 8-17. Katso lisää: www.cafefiilis.fi

  • Nousiainen: (varasto Linnamäessä)
    Ota yhteys asiakaspalveluun esimerkiksi WhatsApp-viestillä +358 4578318280.
    Varaston noutoaika sopimuksen mukaan.

  • Mynämäki: Sisustus Mainio. Toimitusaika 1-3 arkipäivää. Saat tekstiviestin, kun tilauksesi on haettavissa.
    Osoite: Keskuskatu 11, 23100 Mynämäki.
    Aukiolot: Ma-Pe 9-17 | La 10-13.

Toimitusaika

Varastossa olevien tuotteiden käsittelyaika on 1 tai maksimissaan 3 arkipäivää. Mahdollisesti poikkeavat käsittelyajat ilmoitetaan verkkosivuilla erikseen. Toimitusaika on toimitustavasta riippuen 1-5 arkipäivää. Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole varastossa, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian. Pyrimme lähettämään tilaukset kokonaisina heti, kun saamme puuttuvan tuotteen. Jos emme saa puuttuvaa tuotetta kohtuullisen ajan kuluessa, tilaus toimitetaan osissa, jolloin asiakkaalle ei tule maksettavaksi jälkitoimituksesta aiheutuvia postikuluja.

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta lähtien. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, mikäli haluat peruuttaa tilauksen tai palauttaa tuotteen. Palautetusta tuotteesta maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei tilisiirtona). Lue tarkemmin:  Paytrail maksuehdot

  • Mikäli tilaus ei ole ehtinyt lähteä varastolta, voit peruuttaa tilauksen kuluitta
  • Jos olet vastaanottanut virheellisen tai viallisen tuotteen, voit palauttaa sen toimituskuluitta
  • Voit palauttaa toimituskuluitta myös myyntikuntoisen, eli käyttämättömän ja avaamattoman tuotteen

Noutamatta jätetty tilaus

HUOM! Muistathan, että tuotteen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruminen tai palauttaminen. Noutamatta jätetystä tilauksesta pidätämme aina toimituskulujen lisäksi palautus- ja käsittelykuluina 20 €. Ota aina yhteyttä asiakaspalveluun, jos et pääse noutamaan tilausta ajoissa tai haluat peruuttaa tilauksen.

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Autamme mielellämme!

Ekopuoti Pihla Oy
Alhontie 3
21270 Nousiainen

+358 45 78318280
info (at) ekopuotipihla.fi